čtvrtek 1. prosince 2011

♥Perníčky♥

Pečení perníčků.Jako každoročně jsem se dala včera do pečení perníčků-stromečky a tentokrát jsem vyzkoušela i věnec.Je jednoduchý, žádné velké zdobení,které obdivuji u těch co perníčkypečou,zdobí, malují na zakázky atd......je to nádherná práce.

Příprava těsta-ingredience:  hladká mouka,soda,moučkový cukr,vejce,kakao,perník.koření,med,hera nebo máslo.


Med získávám od včelaře,mám ho celoročně.Prozradím,že ten včelař je můj tatínek.Med je velice kvalitní.Včeliček se bojím(žihadel),práce s nima je pěkná pozoruji vždy z povzdálí.je ale pravdou,že jsem s krmením včelstev pomáhala.Co se týká teorie nějakou již zvládám,ne že bych se jí chtěla učit,ale občas sedím se svým otcem u počítače a brouzdáme po webech.



Žádné komentáře:

Okomentovat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...