čtvrtek 3. listopadu 2011

♥♥Lampičky♥♥

Jen tak jsem se jela podívat za vánočním zbožím do Kika a Bauhausu.Nádherné zboží v Kika kouzelné dekorace,ale.... dosti drahé.Chtěla jsem malou lucerničku a lampičku v bílé barvě.Lucernička je do krémova a patinovaná a lampička jak keramická,ale bez glazury.Nádherně svítí.



7 komentářů:

  1. Marti, to se ti teda povedl pěkný kup. Obě světýlka jsou moc pěkná a když svítí, vyzařuje z nich příjemná, teplá atmosféra domova. Moc pěkné.....

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Marti!!!!
    Nejdříve ti pochválím záclonku ze srdéčkové bordury!!!
    No a světýlek není nikdy dost.Taky mám ráda všelijaké lampičky,lucerničky a svícínky.Dokonce i tu andílkovou svíčku mám doma taky.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Marto,ta kamenná lampa musí házet krásné stíny když svítí.Je nádherná.
    Já také doma dávám do všeho m ožného i nemožného svíčky:-)
    Já to prostě miluju.Krásný víkend přeje Žaneta.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, dobře si nakoupila. Tohle roční období bez lampiček...to přece nejde :o)
    Ať ti hezky svítí!
    Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji vám všem a přeji hezký víkend Marťula

    OdpovědětVymazat
  6. Móóóc krásně sis vybrala....Pěkný týden přeje Janka

    OdpovědětVymazat
  7. Lucernu si chci taky jednou koupit.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...