pátek 18. listopadu 2011

Inspirace z webů

Dnes jsem přidala do postraního pravého panelu..v odd.STRÁNKY-Inspiraci z webů.Je to jak pro mě,tak  pro vás co navštěvujete můj web.Tímto vám chci samozřejmě poděkovat za jejich návštěvu,a těším se z každé nové.Inspirace je tolik,že pak když něco hledám,,tak nemohu najít a zdržuje mě to.Tady je alespoň ukázka co mě momentálně nadchlo.

Je to tato krásná kabelka a moc nad ní přemýšlím.Nemyslím.že bych jí hned teď háčkovala,ale..........
Pak jsou tu taky nějaké chňapky a velice oblíbená srdíčka a těch je opravdu moc.
Pokud budete nějaké mít s popisem prosím zašlete jestli  vám to nevadí   na můj email(je v panelu)díky moc,moc.

Chňapky jsou sice šité,ale i ty jsou pro mě inspirací.


Žádné komentáře:

Okomentovat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...