sobota 8. srpna 2020

JINDŘICHŮV HRADEC


JEŠTĚ ZPÁTKY DO JIŽNÍCH ČECH
a to 
do 
JINDŘICHOVA HRADCE,kde jsme byli před týdnem.



Tímto místem jsme zakončili naší dovolenou v JIŽNÍCH ČECHÁCH.
Počasí po všechny dny nám přálo....🌞 pěkně hřálo a tak jsme si to pěkně užili.
Naší základnou byl CHLUM U TŘEBONĚ....kemp...U ČERTA.
Koupání v rybníce HEJTMAN....supr.
Sebou jsme měli kola,takže projížďky po okolí....jako první byla TŘEBOŇ.....naše oblíbená....a nejen ta...v okolí jsou místa na které se rádi vracíme.
Mezi ně patří i JINDŘICHŮV HRADEC....vystoupali jsme si na věž a kochali se okolím.....nevím jak je to možné,ale přestala jsem mít strach z výšek....tedy stále mám respekt,ale už je to mnohem lepší.











I černobílé fotky jsou pěkné.
Mějte se hezky,užívejte si krásné 🌞dny.
Marťula

6 komentářů:

  1. Zase krásné fotky! Naprosto věřím, že to byla moc pěkná dovolená.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Jižní Čechy jsou pěkné a Jindřichův Hradec má moc hezký zámek, byli jsme tam asi před 15 lety (to je děsné, jak ten čas letí)

    OdpovědětVymazat
  3. Jižní Čechy jsou moje srdcovka. Třeboň je krásné město. V Jindřichově Hradci jsem byla dvakrát, ale na zámek zatím nedošlo. Díky za krásnou procházku s tebou.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotografie,zajímavý blog. Sem se určitě budu vracet. Děkuji za krásnou podívanou a tipy na výlety.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti krásná připomínka Jindřichova Hradce, který jsem také nedávno navštívila.
    Iva

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...