sobota 13. července 2019

PO DLOUHÉ DOBĚ..........


Tak jsem zde,nezapomněla jsem.Stále jsem zde a sleduji všechny mé oblíbené weby....i ty co najdu nové a pro mě zajímavé.Sleduji více z mobil.telefonu....hlavně cestou z práce.Událo se toho za tu dobu hodně....a období to pro mě nebylo moc příjemné....opět vyšetření a jsem ráda že dopadlo dobře...pak nepříjemná viróza a odchod blízkého člověka.....snad už jsem si vše vybrala.....doufám.
Zahrada letos..... na to že byly dny kdy se zalévalo a zalévalo dává dost plodů.
Teď u nás prší,alespoň bude zalito.....letos velká sklizeň třešní,dobře plodí cukety,rostou melouny.....ty sleduji každý den....budou i kiwi,fíky....jsou maliny,ostružiny začínají zrát,rajčátka letos opravdu ve velkém.....no prostě zahrada tak jak má být.
I letos přišly na řadu levandulové paličky.....ach ta vůně......těch čmeláků

Zahrada je pro mě to... co mě částečně dobijí,ale v první řadě jsou to vnoučátka,rodina.....těším se na dovolenou.....oddych od práce(zaměstnání)
ani nic netvořím,odpočívám prací na zahradě.Jinak vše  v pohodě.

Radost mám z této hortenzie....letos bohatě nakvetlá





Přeji všem krásné pohodové léto plné zážitků a bezva dní 
MARŤULA



1 komentář:

  1. Je to radost shlédnout Tvůj příspěvek. Naprosto věřím, že na zahradě si dobíjíš baterky. Kvete Ti to všechno krásně.
    Hezké dny Tobě i Tvým blízkým!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...