středa 13. února 2019

Z KUCHYNĚ


Chuť na citrónovou marmeládu.....s přidáním manga

PŘÍPRAVA JE CELKEM RYCHLÁ

4 velké bio citróny
1 mango
1 kg cukru
1 Gelfix super

Citróny jsem namočila  do horké vody a omyla....pak jsem je rozkrájela na malé kousky,odstranila pecičky.... dala do  hrnce a  za občasného promíchání s přídavkem vody podusila do změknutí kůry.....i když je v popisu vařit citróny celé.....toto mě připadá jednodušší......dále jsem přidala pokrájené mango....ještě chvíli jsem nechala probublávat......pak tyčovým mixérem rozmixovala......přidala cukr, gelfix a za stálého míchání nechala rozpustit cukr.....pak horké nalila do skleniček s víčkem....otočila dnem nahoru a nechala  tak do úplného vychladnutí.




Stále peču chlebík
(kvásek bezva.....drží....pečuji o něj)

Ten kulatý je z ošatky pletené z papíru


Směs cuket,rajčat,lilku a bazalky.....je u nás dost častá.....v kombinaci s těstovinami.


Mějte hezký večer
MARŤULA

6 komentářů:

  1. Cirronová marmeláda s mangem, to zní hodně zajímavě. To snad budu muset vyzkoušet...
    A chleba máš všechen krásný.

    OdpovědětVymazat
  2. mohu se zeptat na recept na chlebík? Děkuji. Dana
    dana.vlk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj
      Tady odkaz kde jsem hodně čerpala
      http://www.pavlavtroube.cz/recepty/upec-treba-chleba/zalozeni-kvasku-video.html

      Vymazat
  3. Citronovou marmeládu jsem ještě nedělala, ale pomerančovou ano. Citronovou zkusím.
    Chléb vypadá moc pěkně. Kdysi jsem také chleba pekla, ale teď už ne.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, samé dobroty, mňam. Ta směs na pánvi mi připomněla lečo. To máme moc rádi a v létě ho často děláme z vlastních surovin. Už se na něj zase těším.
    A citronovou marmeládu někdy zkusím, tu jsem ještě nedělala... díky za tip.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marťulko,
    citrónovou marmeládu přímo miluji..a přitom jsem ji nikdy nevařila..je čas to napravit.Moc děkuji za recept. Krásný víkend ti přeji.Z🖤

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...