středa 24. října 2018

KNIHY

Nevím kdy jsem si naposledy koupila knihu
Ta první je VESELÝ PATCHWORK aneb šití pro radost.
Tady je malá ukázka.......kniha je plná hezkého, veselého šití.....najdete zde deky,polštářky,taštičky....dózy nebo si ušijete dort za sedacích polštářků....a mnoho dalších nápadů
Kam se dá schovat šitíčko

Další kniha je HÁČKOVANÁ ZVÍŘÁTKA
Tak a teď se můžu pustit do háčkování roztomilých zvířátek
ovečky a nebo medvídka
i had vypadá dobře


No a třetí kniha
100 RECEPTŮ PRO ROZKVETLOU ZAHRADU,BALKÓN A TERASU
najdete zde inspiraci....jaro,léto zima
jak sázet do volné půdy,do závěsných nádob,terasy a balkóny....parapety oken
no prostě vše co potřebujete vědět.






Mějte hezký den
MARŤULA


5 komentářů:

  1. Pekné knižky, tú prvú mám aj ja :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Knížky pro tvořívé, tedy ne zrovna moc pro mne. Já bych je nevyužila, na tohle nemám moc buňky. Ale věřím, že ty je využiješ

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Marti, úžasné knížky jsi si koupila.
    Po zvířátkách se ráda juknu 😉..moc děkuji za typ.
    Posílám pozdrav a měj se moc krásně.Z🖤

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné knížky. Líbí se mi váleček z první knížky, a ze druhé ta ovečka, ta je tak miloučká :) Tak ať se šití a háčkování daří.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...