pondělí 17. září 2018

ZMĚNA

Po delší odmlce jsem opět zde.

KUCHYŇ
Výměna lina za dlažbu....trochu jsem experimentovala z částí stěny......hodně tmavě šedá až černá.
Jinak ostatní bílá.
Kuchyňská linka původní,ale jinak sestavená.....výměna pracovní desky.
Řekla bych,že je i více místa....hlavně prostor u stolu.....to bylo potřeba.

Keramické kytičky jsem koupila na trzích v BEROUNĚ.
Ještě doplnit fotografie a malé drobnosti.
TADY
původní

MARŤULA

7 komentářů:

  1. Marťulko, moc hezké. Proměna se povedla na jedničku :-) Krásný den A.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná kuchyňa a premena jej veľmi pristane.
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, proměna se opravdu povedla, takto se mi líbí o moc víc :)
    Měj se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Kuchyň opravdu prokoukla. Máš pěkně sladěné doplňky.
    Měj se fajn, pa.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marťulko,
    opravdu nádherná přeměna..Máš teď opravdu parádní kuchyň. Posílám mnoho pozdravů.Z❤

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji všem za milé komentáře MARŤULA

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...