středa 7. března 2018

TAK TROCHU JSEM NAKUPOVALA


KOŠÍČEK Z KIKA
VELIKONOČNÍ DEKORACE Z PEPKA


I další úlovky jsou TAKÉ z KIKA



HEZKÝ DEN
MARŤULA

7 komentářů:

  1. Jak těm "úlovkům" rozumím Marťulo :o)). Moc pěkné.
    Já jsem si letos zakázala kupovat velikonoční dekorace, tak snad se sama udržím na uzdě :o).
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. taky na tom ujíždím a rozumím tomu......letos to bude jednoduché, nikam se nedostanu, teď mne uzemnila doma pořádná rýma a od příštího týdne budu o berlích.....Budu si to pak muset všechno vynahradit... krásné dny z bílých Jizerek(od kamen za oknem) přeje pčík Olina

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásně jsi nakoupila...takových radostí j potřeba:o)..jak já ti rozumím:o)..přeji krásné dny Inka

    OdpovědětVymazat
  4. A nádherně jsi nakupovala..Já jedu na kukačku zítra,tak uvidím čím se potěším.😉
    Krásný den Marťulko.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní nákup, Marťulko! Děkuji za inspiraci, letos jsem si ještě nic nekoupila :o)
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Je třeba si občas udělat radost:-). Já dneska nakoukla do NanuNaka, ale nic mne nezaujalo...

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to vypadá naprosto skvělé :-) Je to moderní, hezké a nápadité :-) Já už chystám návod na nějaké ty Velikonoční dekorace tak se přijd podívat :-)

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...