úterý 23. ledna 2018

DÝŇOVÁ POLÉVKA.......aj.....


CO POTŘEBUJEME:
Dýni hokaido
cibuli,máslo
zeleninový bujón-vývar
česnek,zázvor,muškátový oříšek,sůl

Cibuli pokrájíme nadrobno, přidáme kousek másla a necháme zesklovatět.....pak přidáme na kostičky nakrájenou dýni i se slupkou.......orestujeme s cibulkou,přidáme stroužek česneku,4 plátky zázvoru.......zalijeme vodou.....přidáme 1/2 kostičky zeleninového bujónu....trochu soli a necháme vařit do změknutí dýně.
Vše necháme chvíli vychladnout a pak tyčovým mixérem vše rozmixujeme......dochutíme trochou muškátového oříšku.....dosolíme dle chuti.
Můžeme přidat zakysanou smetanu,pro ostrost třeba feferonku....já navrch posypala trochou sušeného medvědího česneku.
TAK TO JE MŮJ RECEPT



TAK DOBROU CHUŤ

 ZASE JEDEN CHLEBA.......z pšeničné chlebové mouky s přidáním slunečnicového semínka.
Kvásek už se stává dostatečně silný a chleba je lepší a lepší.
Vypustila jsem i na zpracování těsta domácí pekárnu.......a vše dělám ručně.
Stále vychytávám chyby.....tak uvidíme zda mě pečení vydrží.


MĚJTE SE KRÁSNĚ
MARŤULA

8 komentářů:

  1. Chleba vypadá úžasně, hned bych si zakrojila. Dýňová polévka mne naopak nechává v klidu - nejsem milovník zeleninových polévek, krémových obzvlášť ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí taky nemusela,ale změnilo se.....chutná mě.

      Vymazat
  2. Marto, výborná polévka výborný recept. Zajímalo by mne, jak chutná sušený medvědí česnek. Obdobnou polévku také ráda vařím a má docela úspěch. Krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo i skoro po roce má nádhernou vůni.
      Měj se hezky

      Vymazat
  3. Ahoj Marti,
    dýňovou polévku přímo miluji.Jen jsem ji nikdy nedělala se zázvorem.Ráda vyzkouším,já jsem na ni dostala takovou chuť😊.. Chlebík máš mňamku, ten bych také ráda😊..Tak si upeču bezlepek.
    Krásný den ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem jí právě jedla se zázvorem a zachutnala mě.
      Chlebíky peču,snažím se pořád vychytávat chyby...je jasné,že všechny nedopadnou podle mé představy.....ale snad se někam dopracuji.
      Hezký den Marťula

      Vymazat
  4. Popsalas to perfektně, dokonce mám pocit, že to svedu i já a to jsem měla dýňovou polévku jednou a byla skvělá, ale já si říkala jak se s tím nechci dělat. Teď to vypadá docela jednoduše :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za nahlédnutí na můj web.
    To já jsem si myslela,že je také složitá....ale je za chvíli.....a chutná skvěle.
    Hezký den Marťula

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...