neděle 4. června 2017

SUŠENKY LOTUS



Šlehačky vyšleháme se ztužovači
Sušenky mažeme a vyskládáme jednu vedle druhé.........3 LOTUS nápisy  vedle sebe.......dolu 6 řad.
cca 4 patra....a poslední namazané posypeme rozdrcenými sušenkami(drtila jsem válečkem na těsto)
Protože jsem dělala poprvé koupila jsem sušenek 4 balíčky.
Doporučuji  moc dobré! 


MARŤULA

7 komentářů:

  1. Marťulko!!
    Tak treď by se mi jeden kousek hodil ke kávě!!! :o)))
    Dobrůtka!!
    Měj se hezky ☼☼ Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem na tento recept koukala, zdálo se mi to podezřele jednoduché :o) Ale všechno nemusí být složité, že!
    Marťulko, měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Marti vypadá to úžasně a co jsou sušenky Lotus? to jsou medové? Já jen ,čím bych je tu v Irsku mohla nahradit?Mávám do dálky M.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to moc dobře, rychlé a jednoduché.
    Hezké dny přeji. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marťulko,
    páni tak tuto dobrůtku neznám,ale moc ráda vyzkouším..
    Moc děkuji za recept 😊
    Posílám mnoho pozdravů a přeji krásný den.Z❤

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, vypadá to trochu jako medovník :-), ale chutnat to asi bude jinak, co? Je to zajímavý typ na málo pracný moučník.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...