středa 15. března 2017

Jehlice

 Vyměnila jsem  háček za jehlice.......vrátily se doby mého oblíbeného pletení,tedy zatím.
Kdysi dávno jsem pletla opravdu hodně.....věnovala jsem tomu dosti ze svého volného času.....pak se to nějak vytratilo....a teď opět jsem tomu podlehla.


Ráda příze nakupuji ZDE......Velký výběr......cenově dostupné.......a má oblíbená je ELIAN NICKY
Příze je měkká,trochu pruží.....bezva se z ní plete.....při šetrném praní dlouho vydrží stejná.
Tento svetr je z šedé pletací příze Elian Nicky 4198.....spotřeba není velká.....kupuji po deseti.Zbytky se dají vždy využít.Pleteno na jehlicích číslo 3,5.....pokud je lem tak na č.3.
Vzoreček je jednoduchý a po pár řadách si jej pamatujete.Lem u krku je z krátkých sloupků dvě řady a pak třetí řada pikotky.Toť trochu k popisu...teď jen začistit zbytky příze a je hotovo.




Tento druhý je také z příze ELIAN NICKY odstín hnědá režná č. 4701

Vzorek je na předním díle a bude na rukávech....zadní díl hladký.......ale zatím se na něm pracuje.
No a tady hotový svetr zimní.......tím to vše začalo.....a na něj je použita pletací příze CREATIV č.842 fialová.


                                                       Přeji všem krásné dny........Marťula

3 komentáře:

  1. Taky jsem dříve víc pletla než teď, ale začínám se k jehlicím vracet.Pletací příze zn.Elian mám ráda.
    Svetříky jsou moc hezké, budou se dobře nosit.
    Hezké dny.
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marti,
    Po určitém útlumu se tak nějak vracíme k pletení.. Naši chlapci o pletené svetry dřív nestáli, teď by rádi.. Jen ty velikosti se moc zvětšily 😊..
    Svetry máš přímo nádherné..Z Elianky také ráda pletu a mají pěknou barevnou paletu.
    Měj se moc hezky, krásné jaro ti přeji.Z❤

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, taky jsem dřív víc pletla, teď už jen na vnučky. Tvoje svetry jsou nádherné , jsi šikulka.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...