úterý 18. října 2016

ŠITÍ PODRUHÉ

JEŠTĚ PÁR DNÍ SE MŮŽETE PŘIHLAŠOVAT DO VÁNOČNÍ VÝMĚNY
VŠEM PŘIHLÁŠENÝM DĚKUJI......můžete vytvářet své dárečky.Myslím,že je na jejich výrobu  dosti času a dá se vše stihnout.
Některé z Vás jste se již výměny zúčastnily.......pro jiné je to nové.
Každé z Vás napíši email.......komu budete dárek posílat..........a od koho dáreček dostanete.
Pošlete svou adresu té, která pro vás bude tvořit... a vyžádáte si adresu od té pro kterou budete tvořit vy.




Tak trochu jsem si zase hrála s šicím strojem.........tepláčky......těch se asi užije nejvíce.....tak hned dvoje.materiál jsem zde popisovala a kde jej kupuji také.
Látka na modré je vlastně rozpárané triko....(málo nošené...kvalitní materiál).Podšité jsou slabým flísem(bílé barvy).Jejich  ušití je docela rychlé.
čepička stejný materiál

Určitě bych chtěla čepičku nějak vylepšit

(toto je vytvořeno úpravou fotky)

Marťula


2 komentáře:

  1. Ahoj Marti.
    jsi šikulka, tepláčky máš parádní. Nejprve jsem přemýšlela jak jsi vytvořila aplikace na čepičku a až pak jsem si všimla😉..Máš dobrý program na fotky viď. Měj se krásně ...Z❤❤

    OdpovědětVymazat
  2. Paaani maš nádherne vecičky pre mimo, veľmi ťa obdivujem a pači sa mi to, dik za inšpiraciu. Prajem krásne dni.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...