čtvrtek 26. května 2016

Oranžová............

Tentokrát oranžová....větší průměr......jiný lem.

Materiál stejný jako u fialkové.......(popis není)
Camilla
Háčkovala jsem jak mě zrovna napadlo,ale vůbec nic to není.
Kytičky
Jsou zatím dvě......bude jich určitě víc.Na co je použiji zatím neprozradím.Snad se mě podaří to, co mám vymyšleno......ale musí jich být rozhodně víc a nejen jich......no nebudu předbíhat.
Dečka to tentokrát nebude,ale to co háčkuji mě padlo do oka, zaujal mě hlavně vzoreček.
Co to bude?
Mějte se 
Marťula

5 komentářů:

  1. Marti, vypadá to na šátek? Hezký vzorek. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti opět je nádherná, něžná. Ale ty květinky, chjoo☺Už se těším, až je vyzkouším. Kombinace s látkou -nádherné. Marti co dělá zázvor? Já jsem také v zelenině objevila a zasadila, už máme i list. Každý den se ta rostlinka mění. Je to bezva pozorování. Měj se moc hezky, Pa Z❤❤

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera !!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...