pátek 8. ledna 2016

Inspirace na webu

Jako každý rok, tak i letos již přemýšlím, jak a co budu dělat na zahradě.
Co dokoupím,co přesadím....no prostě jak doladím tu naší zahradu.
Na zahradě se dokáži opravdu odreagovat a i svým způsobem vypnout.Já vím, je teprve leden,ale......
Pak jde ale mé ostatní tvoření opravdu stranou.
I letos tomu asi nebude jinak.Začne to čištěním jezírka a úpravou jeho okolí,protože se mě jaksi mezi rostlinky dostal plevel.Hledala jsem hledala a našla jsem......ŠŤAVEL RŮŽKATÝ
Jak se ho zbavit a je-li to vůbec možné si poslechněte zde.
http://prehravac.rozhlas.cz/audio/3138396#.Vo9tkEQxSLU.google_plusone_share

Inspiraci...o kytičkách a úpravách zahrad hledám na různých webech,a tak i mimo jiné velice ráda chodím na stránky ,,AGNIESZKA a její kratochvíle"
Anička má kouzelnou,vymazlenou zahradu.Určitě se podívejte co vše krásného u ní roste na její

                                                              KVETOUCÍ ZAHRADĚ
                                                                     (kliknětě)

Hezký den Marťula

1 komentář:

  1. Už se na jaro moc těším a to ještě ani žádná pořádná zima nezačala.-)Sluníčko to je moje.-)Dnes jsem listovala novým katalogem Starkl a přemýšlím jaké kytičky koupím.-)Hezký víkend Věra

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...