pondělí 29. června 2015

Potpourri......a levandulové paličky


pot-pourrí je označení nádoby obsahující směs sušených vonných rostlin a koření, která má za cíl vytvářet příjemné ovzduší v obytných prostorech.

Sušila jsem okvětní lístky pivoněk,levandule a růže stolisté.Barva po usušení zůstala takřka stejná,a ta vůně co se při sušení linula.....


Levandule pěkně rozkvétá a já se po roce zase pustila do výroby paliček.
Vyzkoušela jsem i levandulovou kytičku.....tentokrát se stonky ohýbají směrem ke květům.

No a pár foteček ze zahrady.
Nádherné květy ostrožky stračky...DELPHINIUM
Lilie od KVĚTUŠKY
(a ta bílá je letos nová)


Hezký den Marťula


5 komentářů:

  1. Moc krásné a voňavé fotky!
    Marti, přeji hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko,
      děkuji moc,hezký slunný den Marťula

      Vymazat
    2. Ahoj Helenko,
      děkuji moc,hezký slunný den Marťula

      Vymazat
  2. Marti...nádherné fotečky.Zrovna dneska jsem si koupila bílou stračku, mám i fialkovou a ještě toužím po růžové....zatím jsem ji nikde neviděla.Ty tvé jsou nádherné.
    Jana

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...