pondělí 18. května 2015

Dnešní ráno

Dnes mě vzbudilo sluníčko.
Prosvítalo skrze závěs a bylo to docela příjemné.Po pracovním víkendu,dva dni volna a tak.......šup na zahradu.
Kávička pod pergolou,odpočinek,ale i trochu práce.
Měla jsem v plánu sázet rajčata a papriky právě hned po ránu, ale raději jsem je nechala až na podvečer.Pořádně prolila zeminu a pustila se do práce,snad již žádné mrazíky nehrozí.
No, a protože jsem měla také nějaké resty tak jsem i pod pergolou žehlila.
Společnost mě dělali Maxík a Mates.


Podél pergoly je vidět máta a meduňka.Docela se rozrostla.

Jahody v truhlíku pěkně zrají.
Nedávno jsem koupila nový clematis.Měl poupě a právě rozkvetl.
Mé oblíbené surfinie a tato barva.
Rododendrony a azalky postupně kvetou.Narostly i hortenzie,letos jsou obzvlášť veliké.Těším se na jejich květy.


Marťula


14 komentářů:

  1. Máš krásnou pergolu. Je to fajn když můžeš žehlit venku v tak pěkném prostředí.
    Krásně ti to tam kvete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji
      Ráda pod ní žehlím,velký prostor a rychle to utíká.A ještě když tam pak voní rozkvetlá růže......

      Vymazat
  2. Krásná pergola, květiny krása...

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, mate to nadherne...ta pergola je uzasna :-) Urcite sa pod nou aj dobre zehlilo...krasne vsetko kvitne, radost si tam odpocinut :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji
      Ráda tam odpočívám,pracuji,přemýšlím při kávě.Je to fajn.

      Vymazat
  4. Marto i mě se u vás na zahradě moc líbí . Bylinkám to u pergoly moc sluší . Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji
      Doufám,že mě tam ty bylinky porostou.Zatím mě tam hostuje kocour...je to jeho oblíbené místo.

      Vymazat
  5. Dozrávající jahody v truhlíku mne dostaly :o))).
    U nás teprve kvetou...
    Úplně jsem na ně dostala chuť.
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem je již s plody.A musím říci,že jsou moc slaďounké.

      Vymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...