neděle 12. dubna 2015

Jahody,kaktusy aj........................


Klettererdbeere fragaria ananassa
Tak zní název jahod které jsem si koupila dnes do truhlíku.Tak uvidíme jaké budou mít jahůdky.


Na tomto druhém obrázku jsou kaktusy ze Zelené výměny.Dnes jsem si je přesunula na okenní parapet.
Výměny jsem se zúčastnila loni u SVĚTLUŠKY



Každým rokem si objednávám mé oblíbené PEPINA
Letos jsem si k ním  objednala FÍK a KIWI
FÍK je v popředí a menší listy za ním je KIWI.

Moje oblíbená PEPINA
Plody PEPINA

To vše si objednávám na www.pepinogold.cz
Hezkou neděli všem Marťula


2 komentáře:

  1. Marti, s rostlinami ty to umíš, to už dávno víme!
    Ať se daří jim i tobě!
    Helena




    OdpovědětVymazat
  2. Marti, kaktusům se viditelně moc pěkně daří a pepína obdivuju, zkoušela jsem je několikrát a největší úspěch byl jednou jeden plod. Zrovna běží ještě jedno jarní kolo výměny. Taky jsem chtěla poděkovat za vzorek na háčkovaného ptáčka, jednoho už mám a chystám se na další.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...