čtvrtek 5. března 2015

Pletení z papíru

Pletení z papíru
Touto technikou jsem se zabývala cca 2.roky.Vyzkoušela jsem co se dalo.....věnečky,zvonečky,slepičky,tácy,krabice,srdíčka,stromečky a mimo jiné i sovu.Její foto bohužel nemám.Tu si odkoupil jeden sběratel soviček.Tehdy jsem měla svůj profil na DÁMĚ a tam jí našel.Po nějaké době mě napsal zda je na prodej a já neváhala a šla do světa.
Občas se k této technice ráda vracím.
A tak dnes je to věneček a jsou na něm právě ty pistáciové kytičky.
Začíná to tak,že si musíte udělat spoustu ruliček.Motám je z papíru ze zlatých stránek.Stránky rozstřihnu na půl,vezmu velice slabounkou jehlici a motám a motám..............až je jich dostatek


Kytičky jsem dobarvovala štětečkem na bílo.
Lepila tavnou pistolí.
Docela dobře se daly přichytit,protože je pod nimi látkové kolečko a dá se snadno tvarovat.
Napojení věnečku jsem převázala zeleným lýkem s mašlí.
Na zavěšení jsem použila světlý provázek,který jsem provlékla věnečkem.
Odstín mořidla je PINIE.
Ještě nějaké ruličky zbyly, a protože budou co nevidět velikonoce,ještě jsem se pustila do jednoho experimentu,tak uvidíme jak dopadne.To ale zase příště.
Hezký den 
MARŤULA


11 komentářů:

  1. Moc krásné věnečky,ty kytičky mě přímo nadchly.Jaká krása se dá udělat z věcí,které člověk obyčejně vyhazuje.Pistácie mám ráda,ale teď je koupím z úplně jiného důvodu,než si na nich jen pochutnat :-).
    Jana Č.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani
      Děkuji.No já jsem také byla překvapená co se dá ze skořápek vytvořit.
      Hezký víkend Marťula

      Vymazat
  2. Marti, tvoje krásné pistáciové tvoření mi připomnělo výlet do Říma a nejlepší pistáciovou zmrzlinu, jakou jsem kdy jedla...
    Moc tě zdravím! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Helenko.
      Taky bych si tu bezva zmrzlinu dala.
      Hezký víkend Marťula

      Vymazat
  3. Marti, nádhera. Už samotné pistáciové kytičky jsem obdivovala. Ale takhle na věnci vynikne jejich krása ještě více :-) Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Aničko
      Díky,kytičky se mě také moc líbí.Teď hledám a přemýšlím co by se z nich dalo ještě udělat.
      Hezký víkend Marťula

      Vymazat
  4. Marti, jsi opravdu šikovná. Věneček je fakt nádherný. Takový jemný. Moooóc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji.
      Chtěla bych udělat ještě jeden ale tmavý.Musím však umotat ruličky.
      Hezký víkend Marťula.

      Vymazat
  5. Pááni Marti, ten věneček je úúúúžasný ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji
      No, vypadá dobře.Ty kytičky mě překvapily.Musím koupit pistácie na další tvoření.Ještě jsem na webu někde viděla jiné tvoření,ale bohužel jsem si jej neuložila.
      Hezký víkend Marťula.

      Vymazat
    2. Děkuji
      No, vypadá dobře.Ty kytičky mě překvapily.Musím koupit pistácie na další tvoření.Ještě jsem na webu někde viděla jiné tvoření,ale bohužel jsem si jej neuložila.
      Hezký víkend Marťula.

      Vymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...