úterý 16. prosince 2014

Třetí adventní


Tak už nám svítí třetí adventní svíčka
To to letí.....no to je vždy tak.Každým rokem si říkám nebudu tolik péci,nebudu..kupovat tolik dárků,ale jen maličkosti..........ale stejnak mě to nedá. a tak dnes jsem po noční cestou domů zavítala do OBCHODNÍCH CENTER pro nějaké ty chybějící dárečky. 

Dekorace letošních vánoc
Kromě těch dárečků jsem si koupila v mém oblíbeném obchůdku
vonné oleje,svíčky a vonný sáček....ANDĚLSKÁ KŘÍDLA...SWEET GRACE_BRIDGEWATER CANDLES
Dekorace a svícení.
Šité srdíčko 


Tento týden jsem opravdu pracovně vytížená,tak mě moc času  na odpočinek nezbývá.To mě čeká pracovní víkend a tak doháním co jsem ještě neudělala, Včera jsem se pustila do pečení....Řezů s ořechovo-medovým vrchem.

Řezy s ořechovo-medovým vrchem.

Ingredience: 45dkg hladké mouky,15dkg Hery,2celá vejce,3lžíce medu,15dkg cukru,2lžičky sody.
Uděláme těsto,které rozdělíme na dva díly.První díl rozválíme cca.velikosti běžného plechu.Dávám péci na obrácený plech(dno,kde jsou kraje volné)protože po upečení lze dobře sundat a nechat chladnout.Nožem upečenou placku podebereme a uvolníme z plechu.Na druhou rozválenou dáme Směs .......na pánvi rozpustit
15dkg másla,3lžíce medu,8dkg cukru,25dkg nahrubo nasekaných ořechů.Tuto směs rozprostřeme na druhou vyválenou placku a dáme péci.Po upečení opět nožem podebereme kolem dokola placku,ale necháme na plechu.
Připravíme krém
3dcl mléka,2lžíce solamylu,3lžíce hl.mouky,1vanilkový cukr...uvařit kaši
vychladnout.Po vychladnutí vyšleháme s 20dkg másla.
Na vychladlou první placku dáme hotový krém,rovnoměrně rozetřeme  a sesuneme druhou placku z plechu a necháme proležet.
Krájíme na malé kostičky.
Je to velice dobré

Hezké dny přeje Marťula

                                      



1 komentář:

  1. Taky si každý rok říkám, že to nebudu s dárky přehánět, jenže když vidím něco pěknýho tak neodolám.
    Řezy vypadají bezvadně a určitě i jsou moc dobrý.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...