pátek 20. června 2014

Levandule


Levandule

Dnes nechám mluvit obrázky.
Nádherná vůně levandule
Suším a suším.
Mýdlo jablíčko 
Poprvé jsem vyzkoušela výrobu mýdla.



Opět mé oblíbené paličky levandulové.
Výroba mýdla s levandulí.
Mýdlo ale voní po citrusech.Přidána vůně do roztoku.Ty průsvitné ....hmota koupená,rozehřátá a nalitá do forem.Ty druhé je nastrouhané mýdlo a voda ze spařené sušené levandule.Mýdlo bylo jogurtové,takže samo o sobě vonělo.Kdysi jsem si zakoupila formy a tak dne jsem je využila.


Hezký podvečer Marťula

3 komentáře:

  1. Marti mýdla vypadají úžasně, musí krásně vonět, a srdíčko je nádherný!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti levandule je nádherná. Už jí doma zpracovávám týden a ta vůně se line všude. Ale takové srdíčko jako ty jsem ještě nevyzkoušela. Díky moc za inspiraci. Určitě se o něj pokusím. Je nádherný. Loni jsem motala věnečky a vydržely celý rok. Měj se krásně a přejí krásný levandulový víkend. Lenka

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...