pátek 20. prosince 2013

Vánoční šedivý polštářek


Letošní vánoce jsou laděny hodně do šedo-červeno-bíla.Stromeček jsem již včera ozdobila.Jsou na něm háčkované ozdůbky.Loni jsem je dostala ve výměně od Helenky.Nějaké jsou má výroba,hlavně vločky a řetěz z hvězdiček.Ještě chci jeden,jde to velice rychle(za večer se dá stihnou).No to je tak asi vše moje vánoční tvoření.Nápadů a inspirace by bylo,ale není čas, a popravdě co s tím vším by člověk dělal.
Polštářek měl původně mít na sobě hvězdičky,ale nějak jsem je tam nemohla naaranžovat,no tak jsem alespoň vyšila křížkem stromečky.
Tady jak jsem postupovala.Já vlastně nikdy nevím jak to bude vypadat.Začnu něco dělat a pak přemýšlím co a jak.Zadní díl je látkový.
Stromeček z tyček koupených.
Zapotřebí vrtačky,z tou já nekamarádím.Takže pomohl manžel.Silnější dřevěná tyč provrtaná skrz a do ní vsunuty slabší tyčky.No možná je to krapet šejdrem,ale stromečky také nejsou úplně dokonalé.
No a na něm jsou vidět ozdůbky od BLANKY(to je ten pošťák).
Najdete u ní mnoho inspirace.Nejen tam, ale na mnoha webech.Je tolik šikovných lidiček,ručiček......je prostě radost se podívat a nechat se inspirovat druhými.

Sovička  a domeček moc hezké.

Ještě jednou Blani moc děkuji.Čajíček je Adámkův.
HEZKÝ DEN VŠEM
přeje
MARTULA


7 komentářů:

  1. Ahoj Marti!!
    Moc tě zdravím a děkuju za balíček,který včera v pořádku dorazil.
    Zvoneček je nádherný...manžel hnedka zkoumal,jestli zvoní.No a medík do čaje nám zrovna včera došel,takže jsem byla nadšená.
    Ozdobám jsi našla moc prima uplatnění a nápad s dřevěným stromečkem je bezvadný.
    Taky chci dělat polštářek,tak snad dneska,když už mám dopečeno bych se k tomu konečně mohla dostat.

    Marti,měj se prima,užívej si plnými doušky předvánočních dnů a ještě jednou moc DĚKUJU!

    OdpovědětVymazat
  2. Jako mi se dopada Vaš blog. Šaljem puno pozdrava iz Bosne, želim Vam ugodan Advent, Ana.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti krása a moc pěkně sladěné barvičky , pa Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Marti je to nádhera, ten stromeček je úžasný!!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Jů to je krásy!Přeji nádherné vánoce Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Marťulko, máš krásně nazdobeno, Polštářek i tyčkový stromeček se mi moc líbí!
    Příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Najdu krámek za lesní tůní,
    koupím tam dárek s vánoční vůní.
    Otevři okno, na tiché volání,
    v balíčku objevíš vánoční vyznání.

    Krásné a klidné Vánoce přejí Pyšeláci

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...