pátek 1. listopadu 2013

Pletení z papíru

Stromeček pletený na kuželu.

Na začátek pletení je potřeba pomocníka,který kužel drží.Plete se od špičky a než se tzv...uchytí ruličkami tak, abych mohla plést již sama.Pak se dá už motat kolem dokola docela dobře.
Každou nastavovanou ruličku natřu lepidlem ..je to jistější.
Ruliček je docela velká spotřeba a tak je nutno míti zásobu.Na obrázku je vidět zaoblená špička, začátek pletení.No špička,tento kužel je nahoře bohužel bez špičky,ale i tak nevypadá to špatně.
No a tady se suší již namořené hotové pletení.Ještě bude poslední úprava, lak pro zpevnění výrobků.Stromeček potřebuje laku o mnoho více.Používám lak vodou ředitelný.Většinou jsou to dvě vrstvy.
Doba pletení zhruba 1,5hod.Musí se dbát na dobré pokládání ruliček a vzdálenosti mezi nimi,aby došlo k pravidelnému žebrování
Loni jsem motala tento stromeček na prodejní vánoční akci a dal mě hodně zabrat.To proto,že jsem ho od úplného začátku držela sama ani se neptejte jak(brada)a tak letos jsem využila druhé ruce a udělala jsem dobře.Je pevnější a pravidelnější.
Přeji všem hezký víkend a hodně inspirace při tvoření .
Marťula


6 komentářů:

  1. Paráda Marti, zvlášť ten zvoneček se mi líbí:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marti, dýchly na mne Vánoce. Stromeček i zvoneček je parádní, jako všechno tvoje tvoření.
    Měj se moc pěkně, pozdravuju Květa..

    OdpovědětVymazat
  3. Marti,krásné pletení,nějak mě to motalinkování přestalo,nemám to kde barvit a v létě na to není čas.Nejvíce se mě líbí zvoneček.Měj krásnou neděli a doufám,že máš volno.Miluš

    OdpovědětVymazat
  4. No hurá mě to konečně jde ti napsat,zlobil nás počítač,tak to syn opravuje na dálku,je napojen kabelem na nás,ale nesleduje co robím,to je na ikonce křížek.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, tohle pletení je pro mne stále španělskou vesnicí, tak máš můj obr obdiv!
    Hezkou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, krásné pletení! Do téhle činnosti jsem nepronikla, ač se mi hotové výrobky hodně líbí:-)

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...