čtvrtek 11. dubna 2013

Výměnná akce- neb dárky které udělají radost


Tento nádherný povlak na polštářek jsem dostala od VERČI
V dopise který přiložila píše,že je háčkovaný z její oblíbené bambusové příze.Je oboustranný(háčkovaná i druhá strana polštářku),Zapínání je na dřevěné knoflíky s motivem kytiček.
Vzoreček je moc pěkný.


Práce je precizní,jedno očko jak druhé.Mám z něj velkou radost.Dojela jsem si dokonce i pro polštářek velikosti povlaku.Tak a teď je můj.



VERČO moc,moc DĚKUJI
Marťula


3 komentáře:

  1. Marti ten je opravdu parádní, Verča je hodně šikovná! Myslím že mi ještě neposlala foto do přehlídky......

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, je parádní! Vaflový vzor se mi moc líbí! krásný dárek! jen ses asi uťukla, Verči si udělala Věrku :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Helenko
      Už jsem to upravila.Opravdu je moc hezký.Pa Marťula

      Vymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...