čtvrtek 21. března 2013

Drobnosti

Tak si tak říkám,bude vůbec jaro?Počasí těchto dnů  a slibovaný velký mrazík o víkendu, no nevím.
Včera sice u nás svítilo slunce a teplota se vyšplhala na skoro 10 st.,ale dnes opět pod mrakem,studený vítr a sem tam poletoval i sníh.
Tak včerejší den byl pro mě uklízecí v podobě umytí oken,alespoň že jsem je umyla a nespoléhala na dnešek.Dnes jsem si tak nějak s předstihem udělala velikonoční výzdobu,jsou to jen drobnosti.

Filetové vajíčko
Brouzdáním po různých webech jsem přišla na tyto motýlky.Jsou jednoduché a jako dekorace na větvičky se docela hodí.
Říkala jsem si nedávno,že by!Byl skoro na vyhození,  najednou se vzpamatoval a dokonce nasadil pár poupat.
Větvičky z dnešní procházky s Maxíkem
(bříza,zlatý déšť,akát)
Tady je moje zlatíčko Adámek
Už mu bude osm měsíců,to to letí.

Mějte se moc hezky Marťula




8 komentářů:

  1. Ahoj Marti, krásne háčkované motýliky, aj vajíčko, no malý to všetko zatienil. Je rozkošný.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marti!!!
    Moc tě zdravím a chválím tvoje jarní,velikonoční tvoření!
    A Adámek už má osm měsíců?Tak strašně to letí.A vidím,že už pase koníčky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Blani
      Děkuji ti.No letí to opravdu.Adámek již leze a stojí.Je velice šikovný.Nakrucuje se jak holka.Měj se hezky Marťula

      Vymazat
  3. Marti, moc hezká práce, krásné barvičky a Adámek, to je třešinka na dortu!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. U nás jaro také nikde a to se na něj tak těšímě viď,háčkování je hezounké!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo
      No s tím jarem je to opravdu nějaké divné.Snad se dočkáme.

      Vymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...