středa 28. března 2012

♥♥Odpolední procházka♥♥

Po dlouhé době chvilka odpočinku.Počasí nám přeje, a tak jsem vyrazila s Maxíkem na procházku.Abych lépe vysvětlila.Jsem již druhý týden zavřená v učebně,o víkendu v práci a dnes odpoledne konečně volno.
Tak jsem se vydala na oblíbenou trasu vycházky mé i Maxe.Tak, a to je otázka pro vás kdo se chcete zapojit do soutěže o toto srdíčko.Všem kdo sledujete můj web děkuji za milé komentáře a těším se na další.
              Kam ráda chodím s Maxíkem?
Myslím,že otázka je jednoduchá pro ty kdo sledují můj web.Kdo ne fotky napoví.
Tak, a tady jsou fotky z mé procházky.
Je to oblíbené místo mnoha lidí už tím, že se sem chodí z jara dívat na nádherně rozkvetlé rododendrony.
Teď tedy ještě nekvetou,je brzo,ale na nádvoří jsou již rozkvetlé bíle magnolie.

Tady bude fialková

V popředí je vodotrysk

Cestu jsou již rezkvetlé první květinky
















No tady je Maxík a jeho voda.
Má jí moc rád již odmala,když jsme ho do vody dávali, aby si na ní zvykl.Nejraději plave s páníčkem a paničkou v létě v rybníce to je jeho.Tak že, když jsme dnes šli okolo rybníka tak se po mě koukal zda
tam vlezu nebo ne, a nakonec šel sám. 

Mám nebo nemám,ale jo vlezu tam,,,,
Nechceš to taky okusit?
(vyčetla jsem z jeho pohledu).

Chvíli pokukoval po kačenkách,no nejraději by asi za nimi.



Tak že pište, a po velikonocích se uvidí  komu pošťák srdíčko donese.



11 komentářů:

  1. Dobrý večr Martičko,nejdříve se pokusím odpovědět na Vaši soutěžní otázku,Maxík strašně rád chodí do Průhonického parku:)A moc moc ráda chodím k Vám na blog,je nádherný a plný inspirace a pohody.Mějte krásný zbytek dne Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marti!!!!
    Tak taky mě hnedka napadl park a když vidím vodotrysk
    a spoustu kytiček,tak je to snad jasné.
    Náš Maxík chodí nejraději na zahrádku.
    Marti,srdéčko je moc pěkné a doufám,že sis chvilky svého volna pořádně užila!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, Maxík chodí a myslím , že i ty do Průhonického parku. Také se tam chystám až pokvetou rododendrony. Hezký den Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, samozřejmě že do Průhonického parku. a proč taky ne, byla jsem tam sice jen dvakrát, ale je tam nádherně. Krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, určitě je to Průhonický park. Bohužel jsem tam nikdy nebyla. Prahu mám z ruky, ale jednou se tam určitě podívám. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den,Marti tak bych řekla,že procházka byla v Průhonickém parku.Jednou jsem tam byla na výletě a bylo tam moc pěkně ani se nedivím,že to je Vaše oblíbené místo.
    Hezký zbytek dne.
    Jiřina

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, takovou procházku bych si taky nechala líbit. V Průhonickém parku jsem už roky nebyla, tak děkuji za dnešní virtuální nahlédnutí ... HanaL.

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, je mi to trochu hloupé po holkách psát, ale asi si štrádujete po parku v Průhonicích. Už jsem tam dávno nebyla a trochu závidím, že to máš blízko...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, i já jsem poznala Průhonice (opravdu jsem neopisovala:)). Byla jsem tam jednou se školou (VŠZ Lednice). A dokonce odtamtud máme rododendrony u domu. Maxík tam může chodit navolno?

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Marti,
    k otázce se tedy přiznávám, že Průhonický park bych určitě opsala od ostatních holek. Ale musím uznat, že je nádherný a nedivím se, že se Vám tam procházky tak líbí. Nejspíš stejně, jako se mně líbí Tvoje háčkování. Posílám srdečný pozdrav.
    Slávka

    OdpovědětVymazat
  11. To musí být krásné vycházky! Přiznávám, bez mučení, že jsem park nepoznala...v Průhonicích jsem v životě nebyla :)A Maxík je tak krásný pesan !!!!!

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...