pondělí 6. února 2012

♥Tak a je to♥

Tak nedávno jsem si ušila z režné látky ubrus,sáčky a prostírání.

Na sáčky jsem vyšila strojově srdíčka,a uháčkovala malou bordurku.
Ubrus a prostírání je taktéž s bordurkou.Abych řekla pravdu dělala jsem to poprvé, a snad je lepší borduru uháčkovat, a pak našít, než to dělat přímo.
No snad až příště,polepším se (není to ono).




5 komentářů:

  1. Milá Marta,
    podľa mňa je obrus s prestieraním skvelý. Mne sa naopak viac páči priamo obháčkovať ako dodatočne našiť..A prírodné farby sú najlepšie :)
    Pekný mrazivý večer.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marti!!!!!
    Píšeš,že to není ono,
    mně se to ale moc líbí!!!
    Je to moc povedené tvořeníčko!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, myslím, že můžeš být spokojená. Kdysi jsem volila tenhle postup a nedodělek leží někde na dně šuplíku...Od té doby přišívám :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, nejsem u tebe poprvé,ale píšu první komentář, tvoje dílka se mi moc líbí,ať už pletení z papíru,tak ostatní tvoření. Člověk u tebe najde plno inspirace. Už se těším na další. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marti, líbí se mi tvůj ubrus i pytlíky. U nás není žádný obchod, kde by prodávali látky. Galanterie tady sice je, docela velká, ale je to pultový prodej, není to ono, jako když je člověk v sámošce. Proto závidím, že si můžeš koupit všechno, co potřebuješ ke svému tvoření.....

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...